Digital Brain By Meirav Caspi

למה אתם צריכים קופירייטר מקצועי לאתר שלכם

למה אתם צריכים קופירייטר מקצועי לאתר שלכם?

חשיבות של קופירייטר מקצועי

האתר שלכם זקוק לתוכן, את זה אתם כמובן יודעים (אתר בלי תוכן, הוא כמו בית בלי מרצפות). בואו ונראה מהי באמת החשיבות של התוכן שלכם באתר.

איכות התוכן תשפיע על אחוזי ההמרה שלכם. גם אם העיצוב שלכם מדהים, אם התוכן שלכם לא יהיה מדויק, הלקוחות לא יבינו מה אתם רוצים להגיד. אם המסרים שלכם באתר יהיו מדויקים, תהליך המיתוג שלכם יעבוד טוב יותר. זהו בדיוק תפקידו של הקופירייטר.

קידום אתרים אורגני

עוד נקודה חשובה שצריך להתעכב עליה היא קידום אתרים אורגני. ככל שיהיה לכם תוכן איכותי יותר, גוגל יאהב את האתר שלכם יותר. תוכלו להתקדם למעלה בדירוג ולקבל יותר כניסות. מיותר לציין שהקורא יכול להתחבר אליכם באמצעות התוכן ולסמוך על מה שאתם יודעים לעשות הכי טוב.

אני ממליצה תמיד לעבוד עם קופירייטר מקצועי. קופירייטר שמבין אתכם ואת העסק שלכם יוכל לקחת את המהות של העסק ולהפוך אותה למילים. זה מתחיל מהסלוגן וממשיך לאתר.

מהו מבנה הקופי/התוכן באתר?

זאת שאלה שאני נתקלת בה המון, רבים שואלים: האם אני צריך שיהיו לי מאות כתבות באתר? התשובה היא שרצוי שיהיה כמה שיותר תוכן, אבל בעת הקמת האתר, אתם צריכים להתמקד בתוכן הבסיסי:

  • דף הבית – זהו בעצם חלון הכניסה של כל לקוח לאתר שלכם, זה המקום שלכם להרשים בעזרת תוכן מדליק.
  • דפי השירותים – כאן הלקוחות בעצם מגלים מה אתם עושים.
  • אודות – הדרך שלכם לספר את הסיפור שלכם ושל העסק לעולם!
  • בלוג – כאן אפשר לשים כתבות SEO מטרתן היא לקדם אתכם בגוגל באמצעות מילות מפתח. זהו כמובן רק חלק מתהליך הקידום האורגני.

אלו היסודות שמהם מתחיל לו הקופי של האתר, אבל כאן לא מסתיים תפקידו של הקופירייטר. הוא צריך לסייע לכם ליצור שפה לאתר, בעזרתו תוכלו לדבר ללקוחות שלכם בדרך שתעבוד.

במרבית המקרים התהליך מתחיל בפגישת אפיון, כזאת שבה מגדירים את יעדי הכתיבה. אתם מספרים לקופירייטר את השאיפות שלכם מבחינת תוכן, והוא יוצר את ההתאמה המושלמת.

איך אפשר לדעת שבחרנו את הקופירייטר המקצועי המתאים?

קופירייטר טוב יידע לכתוב עבורכם, קופירייטר מצוין יידע לזקק את התובנות שלכם למשפטים בודדים. רק תחשבו על הסלוגנים המפורסמים ביותר בעולם. ברוב המקרים מדובר ב-2 מילים בלבד! אבל כולנו חושבים על המותג ברגע שאנחנו קוראים אותם. אני תמיד ממליצה למצוא קופירייטר לפני שמתחילים לעבוד על האתר, כך תוכלו לקבל רעיונות גם בנוגע לעיצוב והנראות של האתר. והכי חשוב תגיעו מוכנים לרגע שבו בונה האתרים רוצה לעלות את האתר. ברגע שתגיעו עם תוכן מגובש, בונה האתרים יוכל לממש את הדברים מבחינה גרפית.

הטיפ שלי

תמיד תבחרו איש קופי שעובד באופן קבוע מול בונה האתרים שבחרתם. הניסיון שלהם יכול לחסוך לכם המון זמן. 

באופן אישי אני עובדת עם קופירייטר בשם עידו נוימן – בעליו של "ממחשבות למילים". מוזמנים להכנס אליו לאתר ולהתרשם מהעבודות שעשה.

יש לכם שאלות נוספות?
נשמח לעזור ולתת לכם מענה לכל השאלות שיש לכם.

כל הדרכים ליצור איתי קשר – בעמוד צור קשר.

כלי נגישות
וואטסאפ