למה קידום אורגני כל כך חשוב לעסק שלכם?
אם אתם כאן, כנראה שאתם מתעניינים בקידום אורגני. זהו נושא חשוב מאוד עבור כל מי שרוצה להצליח ולהיות יותר נוכח באינטרנט. בנוסף, זה חוסך כסף שלעיתים קרובות מושקע בקידום ממומן.
בקידום אורגני, אנחנו מנסים להביא את האתר שלנו למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל ולהבליט אותנו מהמתחרים. זהו תהליך ארוך ומורכב, אבל הוא יכול להיות מאוד משתלם.
במאמר הזה, אני הולכת להסביר לכם את חשיבות הקידום האורגני, ואיך אתם יכולים להתחיל לקדם את האתר שלכם בקלות.
חשיבות הקידום האורגני
היום, יותר ויותר אנשים עושים שימוש במנועי חיפוש כדי למצוא את המידע והמוצרים שהם מחפשים. גוגל היא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, ולכן חשוב מאוד להיות מדורגים גבוה בתוצאות החיפוש האורגני שלה.
כאשר אתם מדורגים גבוה בתוצאות החיפוש, אתם מושכים יותר תנועה לאתר שלכם. זה אומר שאתם מקבלים יותר לקוחות פוטנציאליים, שיוכלו להפוך ללקוחות משלמים.
קידום אורגני הוא גם דרך מצוינת לבנות אמון עם הלקוחות הפוטנציאליים. כאשר אתם מופיעים ראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, זה אומר שגוגל מאמינה שהאתר שלכם רלוונטי ומועיל. הסטטיסטיקה מראה שמי שמופיע בתוצאות הראשונות מגדיל את ההכנסות שלו באופן משמעותי.
הנה כמה מהיתרונות המשמעותיים:
- תנועה איכותית: לקוחות שמגיעים לאתר שלכם דרך קידום אורגני הם בדרך כלל לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים יותר, שכן הם חיפשו את השירותים או המוצרים שלכם באופן פעיל.
- עלות נמוכה: קידום אורגני הוא דרך זולה יותר למשוך תנועה לאתר שלכם מאשר קידום ממומן.
- תוצאות לאורך זמן: הקידום האורגני אינו תלוי בתקציב או בזמן, והתוצאות שלו יכולות להימשך לאורך שנים.
איך להתחיל לקדם את האתר שלכם?
קידום אורגני הוא תהליך שלוקח זמן ודורש סבלנות, אבל אין ספק שזו השקעה מניבה. הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי להתחיל לקדם את האתר שלכם:
- בנו אתר איכותי – זהו הדבר החשוב ביותר שאתם יכול לעשות כדי לקדם את האתר שלכם. בניית התשתית באופן נכון קריטית לקידום האתר! האתר צריך להיות יעיל וקל לשימוש כי זה מה שמנועי החיפוש אוהבים. כיום, אפילו נגישות האתר באופן נכון לקהילת בעלי המוגבלויות חשובה לקידום האורגני.
- השתמשו במילות מפתח רלוונטיות לתחום העיסוק שלכם – כאשר אתם כותבים תוכן לאתר שלכם, חשוב להשתמש במילות מפתח רלוונטיות. מילות מפתח הן הביטויים שבהם משתמשים אנשים כדי לחפש מידע באינטרנט. כאשר אתם משתמשים במילות מפתח רלוונטיות, אתם מעלים את הסיכויים שהאתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל עבור אותן מילות מפתח.
- צרו קישורים לאתר שלכם – קישורים לאתר שלכם הם גורם חשוב מאוד בקידום אורגני. כאשר אתר אחר מפנה לאתר שלכם, זה אומר שגוגל מאמינה שהאתר שלכם הוא איכותי ומועיל. זה יוצר בעיני גוגל אמינות ורלוונטיות. אך מאד חשוב שהאתר המפנה יהיה אתר שקשור לתחום הפעילות שלכם. אם אתם בתחום הביטוח לא רלוונטי לקבל קישור מאתר שמתעסק באימון NLP לדוגמה.
- עדכנו את האתר שלכם באופן קבוע – גוגל אוהבת אתרים שמתעדכנים באופן קבוע. כאשר אתם מעדכנים את האתר שלכם, אתם מראים לגוגל שאתם פעילים ואכפת לך מהאתר שלכם. אני באופן אישי יושבת אחת לחודש וכותבת 2-3 מאמרים איכותיים בתחום העיסוק שלי ומעלה אותם לאתר. יש אפשרות לתזמן מתי יעלה המאמר לאוויר. ההמלצה שלי, תזמנו מאמר אחת לשבועיים מינימום!
- השתמשו בתוכן חזותי – תוכן חזותי, כמו תמונות וסרטונים, יכול לעזור לכם למשוך תשומת לב ולהפוך את האתר שלכם ליותר אינפורמטיבי. אל תשכחו לתת לכל תמונה או סרטון כותרת מתאימה תואמת את הנושא של המאמר (וגם לצורך עמידה בחוק נגישות האתרים).
- צרו תוכן שיווקי – תוכן שיווקי הוא תוכן שנועד למשוך לקוחות פוטנציאליים ולעודד אותם לרכוש את המוצרים או השירותים שלכם. תוכן שיווקי יכול להיות בצורה של מאמרים, בלוגים, סרטונים, או כל סוג אחר של תוכן. תפגינו את המקצועיות שלכם כדי לגרום לקורא להאמין לכם. ככל שזה יהיה יותר אמין, יהיה יותר סיכוי שהקורא יהפוך ללקוח משלם.
- צרו קהילה – יצירת קהילה סביב העסק שלכם יכולה לעזור לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים ולבנות אמון עם לקוחות קיימים. אתם יכול ליצור קהילה באמצעות רשתות חברתיות, פורומים, או כל פלטפורמה אחרת – הכל תלוי כמובן תלוי בתחום העיסוק שלכם. כיום, פייסבוק נחשבת לפלטפורמה הטובה ביותר ליצירת קהילה.
- השתמשו בכלים מקצועיים – ישנם מספר כלים מקצועיים שיכולים לעזור לכם לקדם את האתר שלכם. כלים אלו יכולים לעזור לכם למצוא מילות מפתח רלוונטיות, לבנות קישורים, ולעקוב אחר ביצועי האתר שלכם. הכלי העיקרי שמשתמשים בו היום למחקר מילות מפתח הוא ה – Keyword Planner של Google Ads. וכלי נהדר לניתוח נתונים הוא כמובן Google Analytics.
- קבלו עזרה מקצועית – אם אתם לא מרגישים בנוח לקדם את האתר שלכם לבד, אתם יכולים לשכור שירותי קידום אורגני מקצועיים. שירותים אלו יכולים לעזור לכם להשיג תוצאות מהירות יותר ויעילות יותר. לחילופין, ייתכן ואתם רק זקוקים לעזרה בכתיבת תוכן? השתמשו בשירותים של כותבי קופירייטינג מקצועיים שחוסכים הרבה זמן וכאב ראש.
טיפים נוספים לקידום אורגני
הנה כמה טיפים נוספים:
- התמקדו בלקוחות שלכם: מי הם הלקוחות שלכם?מה הם מחפשים? מה הם צריכים? כאשר אתם מבינים את הצרכים שלהם, אתם יכולים ליצור תוכן ופעילויות שימושיות ומועילות עבורם. תחשבו שאם הייתם הקורא, מה הייתם מחפשים או רוצים לדעת. תנו לזה להוביל אתכם ליצירת לידים איכותים.
- התעדכנו בטרנדים: מנועי החיפוש כל הזמן משנים את האלגוריתם שלהם. חשוב להתעדכן בטרנדים האחרונים בקידום אורגני כדי לוודא שאתם משתמשים בשיטות הטובות ביותר.
- תהיו סבלניים: קידום אורגני הוא תהליך ארוך וממושך. אל תצפו לראות תוצאות מיידיות. המשיכו לעבוד קשה ולקדם את האתר שלכם, ואתם תתחיל לראות תוצאות עם הזמן ולקצור את הפירות.
לסיכום
קידום אורגני הוא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לכם להיות בולטים יותר אל מול המתחרים. אם אתם פרילנסרים או בעלי עסקים קטנים עד בינוניים או בכלל חברת ענק, חשוב שתתחילו ללמוד על קידום אורגני כמה שיותר מהר. או לחילופין לשכור מישהו שיעשה את העבודה עבורכם.
יש לכם שאלות נוספות?
נשמח לעזור ולתת לכם מענה לכל השאלות שיש לכם.
כל הדרכים ליצור איתי קשר – בעמוד צור קשר.