מהן הסיבות להקמת אתר תדמיתי לעסק שלך
אז למה בכלל צריך אתר תדמיתי לעסק?
לא מעט לקוחות שואלים אותי, "למה צריך לבנות אתר תדמית לעסק שלי"?
אפשר להסתפק בפייסבוק, אינסטגרם, לינדקדאין והכרטיס העסקי שלי בגוגל.
אני תמיד אומרת לכל לקוח.ה, האתר הוא הנכס שלכם, מעכשיו ועד אינסוף.
הדף העסקי בפייסבוק? החשבון שלכם באינסטגרם?
הוא יכול להיחסם מחר או להיעלם, כנ"ל לגבי המדיות האחרות. מעבר לכך אתם יכולים לפרסם מה שאתם רוצים, מתי שאתם רוצים ללא הגבלה. נשמע מעולה לא?
עוד סיבה שבגללה אני ממליצה לבנות אתר תדמית לעסק, היא הקידום האורגני. באמצעות קידום בגוגל תוכלו להגיע ללקוחות שמחפשים את השירותים שאתם מציעים.
ברגע שאתם מתחילים לטפס בדירוג בגוגל, התוצאה תהיה לידים חמים יותר! כאלו שמגיעים לאתר שלכם, מבינים מי אתם ומה העסק שלכם מציע מה שהופך להמרה שמגדילה את הכנסות העסק.
הדרך שלי לעשות את זה, היא באמצעות שילוב נכון של קידום אורגני וקידום ממומן.
אבל אלו לא הסיבות היחידות להקמת אתר תדמיתי. תסתכלו על המותגים הגדולים ביותר בתחום שלכם, לכולם יש אתר מרשים. זאת לא מקריות, הקמת אתר איכותי זהו חלק קריטי מתהליך המיתוג.
בנוסף זאת דרך מעולה להשיג לקוחות חדשים ולמכור שוב ללקוחות חוזרים (לדוגמא באמצעות אי מייל מרקטינג). ברגע שאני בונה עבורכם אתר תדמיתי איכותי, הוא יספר את הסיפור של העסק שלכם. בכל פעם שמישהו ירצה להבין איך העסק שלכם עובד ומהו היתרון שלו. במילים אחרות בניית אתר תדמיתי לעסק, זה כלי שעובד עבורכם.
עד כאן הכול נשמע מעולה, אבל איך בעצם בוחרים בונה אתרים?
מדי יום אני נתקלת בלקוחות שרצו לבנות אתר, אבל לא מצאו עדיין את בונה האתרים המתאים.
אז הנה כמה טיפים לבחירת בונה אתרים:
בדקו את החיבור האישי – בונה אתרים צריך להיות כזה שאפשר לדבר איתו בחופשיות. הוא אמור לענות לכם על שאלות ולהבין את העסק שלכם בצורה מדויקת. במילים אחרות: אם אין כימיה, תעברו לבונה האתרים הבא.
סגנון עיצוב – ישנם בוני אתרים נפלאים, אבל הם לא בונים בסגנון שלכם? הטיפ שלי – תמיד תנסו לבחור מישהו שכבר עשה פרויקטים בתחום שלכם או לפחות מכיר את התחום בצורה מעמיקה כדי להביא את זה לידי ביטוי בבנייה.
הסכם כתוב – בכל פעם שאני מתחילה עבודה על פרויקט חדש, השלב הראשון הוא ניסוח הסכם עבודה. חשוב שההסכם יהיה מובן עבורכם. הוא צריך להכיל פרטים גם בנוגע לתחזוקת האתר ועלויות נוספות במידת הצורך.
זמינות ולוחות זמנים – במרבית המקרים האתר הוא חלק מתהליך המיתוג. לכן ישנה חשיבות רבה לזה שהוא יעלה בזמן. חשוב להבין מה הדבר דורש ממכם (לדוגמא, אספקת תמונות/סרטונים, מאמרים לאתר וכו'). וכמובן מהן הדרישות שבהן בונה האתר צריך לעמוד (הגשת סקיצות, עלייה לאוויר וכדומה).
אני בונה את האתרים בוורדפרס. היתרון העיקרי הוא הנגישות, לכל לקוח יש אפשרות לעדכן את האתר בקלות בעתיד.
רוצים להבין איך נראים אתרים שנבנו בוורדפרס? אני תמיד אוהבת לקבלה השראה מ Pinterest ומכל מיני אתרים נוספים כמו Dribbble.
עכשיו הגענו לשאלה הנפוצה ביותר, כמה צריך לשלם על בניית אתר?
המון דברים משפיעים על מחיר לאתר תדמיתי לעסק. הדברים שיגרמו למחיר לעלות את ההצעה:
- כמות דפים לאתר
- מורכבות הפיתוח
- שימוש בקוד
- עיצוב מלא
- קופירייטינג
- הכנת תשתית לקידום
- נגישות אתרים
לכן אני תמיד ממליצה להתחיל משיחת אפיון מדייקת, כזאת שתעזור לכם להבין איך אפשר לעשות את החיבור הנכון בין צרכי העסק לתקציב שלכם.
יש לכם שאלות נוספות?
נשמח לעזור ולתת לכם מענה לכל השאלות שיש לכם.
כל הדרכים ליצור איתי קשר – בעמוד צור קשר.